Digitális technológiák a növekedés szolgálatában

Egy cég ma már nem lehet sikeres megfelelő digitális stratégia nélkül.

A digitalizáció immáron minden iparágban jelen van, és jelenlétével segíti a cégeket, hogy sikeresebbek és hatékonyabbak lehessenek, egyúttal azonban komoly kihívás elé is állítja a döntéshozókat.

Ahhoz, hogy a legújabb technológiákat megfelelően alkalmazni tudják, a cégvezetők részéről állandó tanulásra, képzésre, a trendek folyamatos nyomon követésére van szükség, és arra, hogy a változásokat lekövetve rugalmasan alakítsák át stratégiájukat, vagy éppen üzleti folyamataikat.

Amikor a nemzetközi piacra lépés megtörtént, és az értékesítés már arról szól, hogyan tudunk skálázódni, „hozzuk-e a számokat”, akkor minden cégnek (legyen az startup vagy érettebb fázisú középvállalat) érdemes megfontolnia az alábbiakat:

  • Megfelelő-e a cégünk/termékünk/márkánk „láthatósága” az interneten (weboldalunkkal, blogunkkal, közösségi média profilunkkal)?
  • Az értékesítési vagy marketing folyamat mely lépései automatizálhatók?
  • Hogyan tudunk jobb, fókuszáltabb, megbízhatóbb értékesítési adatbázisokat létrehozni?
  • Hogyan tudjuk mérni értékesítési és marketing erőfeszítéseinket?

Did you know that:

  • marketing automation softwares can increase sales qualification by 400%?
  • companies using marketing automation have a 53% higher conversion rate?
  • lead nurturing can generate 50% more sales-ready leads?
  • using digital solutions to generate leads lowers your sales costs by 33%?
  • by the implementation of such softwares conversion time can be reduced by 72%?
  • according to Gartner Research, lead nurturing can potentially save 80% of your direct mail budget and bring a 10% or greater increase in revenue over 6-9 months?

Az Absolvo szakértői és partnerei segítenek a digitális megoldások kiválasztásában, és összehangolják azokat a piacra lépési stratégiával!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!