Digitális technológiák a növekedés szolgálatában
Egy cég ma már nem lehet sikeres megfelelő digitális stratégia nélkül. A digitalizáció immáron minden iparágban jelen van, és jelenlétével segíti a cégeket, hogy sikeresebbek és hatékonyabbak lehessenek, egyúttal azonban komoly kihívás elé is állítja a döntéshozókat.
Ahhoz, hogy a legújabb technológiákat megfelelően alkalmazni tudják, a cégvezetők részéről állandó tanulásra, képzésre, a trendek folyamatos nyomon követésére van szükség, és arra, hogy a változásokat lekövetve rugalmasan alakítsák át stratégiájukat, vagy éppen üzleti folyamataikat.
Amikor a nemzetközi piacra lépés megtörtént, és az értékesítés már arról szól, hogyan tudunk skálázódni, „hozzuk-e a számokat”, akkor minden cégnek (legyen az startup vagy érettebb fázisú középvállalat) érdemes megfontolnia az alábbiakat:
- Megfelelő-e a cégünk/termékünk/márkánk „láthatósága” az interneten (weboldalunkkal, blogunkkal, közösségi média profilunkkal)?
- Az értékesítési vagy marketing folyamat mely lépései automatizálhatók? (Az automatizációs szoftvereket szolgáltató vendorokról az alábbi bejegyzésünkben írtunk: Hogyan automatizálnak a sales és marketing automatizációs vendorok?)
- Hogyan tudunk jobb, fókuszáltabb, megbízhatóbb értékesítési adatbázisokat létrehozni?
- Hogyan tudjuk mérni értékesítési és marketing erőfeszítéseinket?
Digitális megoldások számszerű hatásai az értékesítésre
Íme egy statisztika a Gartner Research-től:
- marketing automation softwares can increase sales qualification by 400%
- companies using marketing automation have a 53% higher conversion rate
- lead nurturing can generate 50% more sales-ready leads
- using digital solutions to generate leads lowers your sales costs by 33%
- by the implementation of such softwares conversion time can be reduced by 72%
- according to Gartner Research, lead nurturing can potentially save 80% of your direct mail budget and bring a 10% or greater increase in revenue over 6-9 months
Az Absolvo szakértői és partnerei segítenek a digitális megoldások kiválasztásában, és összehangolják azokat a piacra lépési stratégiával!