Absolvo

Equity Reggeli

Tulajdonosok beszámolói

tőkebevonás, cégeladás, exit témában

2022. szeptember 13.

Válaszok első kézből – kávé mellett

Az Equity Reggeli szakmai rendezvény-sorozat célja, hogy gyakorlati tapasztalatokon keresztül részleteiben mutassa be mindazokat a folyamatokat és sarokpontokat, amelyek Önt a hatékony felkészülésben, a befektető-keresésben, a sikeres tőkebevonásban, cégeladásban, exitben támogathatják.

Ezúttal olyan alapítókat és tulajdonosokat hívtunk meg, akik vagy a közelmúltban zártak kockázati tőke ill. M&A tranzakciót, vagy már évekkel ezelőtt értékesítették cégüket / exitáltak.

Meghívott Vendégeink saját élményeiket, tapasztalataikat és tanulságaikat fogják megosztani személyes és egyedi történeteikkel, konkrét példáikkal fűszerezve a tranzakciókkal vagy az exitet követő életútjaikkal kapcsolatban, így mutatva egy lényegesen árnyaltabb képet tranzakciót tervező vagy arra készülő vállalkozó-társaiknak.

Ön bármikor, interaktív módon teheti fel kapcsolódó kérdéseit is, így személyre szóló választ kaphat az Önt érdeklő kérdésekre, problémákra.

Meghívott Vendégeink

  • Tegzes Dániel – stratégiai igazgató, Continest Technologies Zrt.
  • Scheidler Balázs – társalapító, korábbi CEO, BalaBit IT Security
  • Wagner Endre – társalapító, korábbi VP of Services, BalaBit IT Security
  • Csillag Péter – társalapító, korábbi CEO, Starschema
  • Bencsik Tamás – korábbi tulajdonos, vezérigazgató, Grape Solutions
  • Paczári Károly – alapító, CEO, CodersRank
  • Horgos Lénárd – partner, Absolvo

Témáink

  • A tőkebevonás kihívásai gyártó / hardver cégek számára
  • Mire számítsunk, ha a tőkebefektetés co-investment formájában valósul meg? Pro-k és kontrák a szindikált (több befektetős) befektetésekben
  • A (jól felépített) M&A tranzakciós sztori lényege és fontossága – avagy kinek, mi és mennyire lesz érdekes a cégünkben?
  • Élet az exit után – eltérő motivációk, lehetséges életutak

Időpont és helyszín

Rendezvény információk
  • Dátum: 2022. szeptember 13. kedd
  • Időpont: 09.00 – kb. 12.00 (a beszámolókat követő networkinggel)
  • Helyszíni regisztráció és reggeli: 08.00- 09.00
  • Helyszín: MOM Kulturális Központ
  • Cím: 1124 Budapest, Csörsz u. 18.

Jelentkezéseket csak a rendelkezésre álló helyek függvényében tudunk fogadni. A jelentkezés fogadásáról minden esetben e-mailben küldünk visszaigazolást.

Megértését köszönjük!

A részletes programot hamarosan közzétesszük!